ebbaaullsater

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 26 mars 2012 21:11

     


svansen blev fin ju :D coolt att den hade hållt hela natten och ute i hagen ! :D

     

Av Ebbaa Ullsäter - 26 mars 2012 21:06


dock vet jag inte vart människan får "skabbig" ifrån?!

  

Av Ebbaa Ullsäter - 26 mars 2012 20:38

                       

Av Ebbaa Ullsäter - 26 mars 2012 12:36

hej!

har precis duschat, och nu när jag har fönat håret och plattat det så märkte jag att min toning börja lossna för det går igenom lite oranget :p 

så kanske skulle ta och göra det blondt igen? ;)

     

HAHAHHAHAHA supergammal bild från las vegas!!! tror jag var 12 x))

haha säg gärna vad ni tycker! ;)


ledig idag ju så ska dra till ikea med Jennie snart!

och sen stallet och rida, hoppa?! och sen ska hon skos vid halv fyra så bra om jag hinner rida innan det :)

Ovido - Quiz & Flashcards