ebbaaullsater

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 7 mars 2012 20:02

HEJhej :D

idag i skolan hade vi ma & sv, inget kul så skiter o skriva om de ;)


efter skolan så skulle mormor skjutsa mig t stallet men när jag är påväg ut från skolan märker jag att jag inte har mina nycklar med mig O.o 


så vi var tvungna och åka till pappa och hämta hans nyckel och sen åka hem och hämta mina nycklar (kommer inte in t mina saker i stallet utan nyckel)

aah och sen åkte vi t hööks och köpte schabrak och lindor :D

Nu väntar jag bara på att mina HV Polo lindor ska komma, såååååå fina!!!


   

BING, har du blitt en glad häst? ;)    

Av Ebbaa Ullsäter - 7 mars 2012 19:58

Hon var konstig idag.. helt okoncentrerad och ointresserad...

och hon ser lite stel ut i frambenen?!

får ta och börja stretcha henne både innan Och efter ridpassen!


  shit, jag ser ju också stel ut! 

vi hade nog en dålig dag båda två  och ville nog hellre bara stå och mysa o pussas iställlet för och träna :3

Av Ebbaa Ullsäter - 7 mars 2012 10:31

aah först hade jag dehär  

fast sen bytte jag kofta :3  

nya glajjer ;D

 
Av Ebbaa Ullsäter - 7 mars 2012 10:25

jag tror att typ ingen hann se min "ombyggnadsheader" ;D

men fixade en ny header så hade en sålänge haha för att alla skulle fatta de ;)

såhär såg den ut:

 

och den nya ser ju ut såhär som ni själva ser där uppe x)  

Ovido - Quiz & Flashcards