ebbaaullsater

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 28 mars 2012 21:39

Heej i skolan idag *********************************************** palla läsa om hur min dag var i skolan ?! ;)

hehe men efter skolan iaf så hämtade mormor mig och så åkte vi till charlies och kollade på dressyrsadel, provade typ 1000!!! skitjobbigt x)

har träningsverk i mina lår så haha

ah vi fick mycket hjälp iaf,

och sen så provade jag tretorn stövlarna,

tror att jag fick på mig ett par med långt skaft för kunde inte gå, och såg ut som om stöveln täckte halva mig? x) såg skitdumt ut haha.


sen åkte vi och hämtade Kingas tårta hemma och sen åkte vi till stallet.

hon gillade den :)))) hihi fast först så lämnade hon lite äpple jordgubbar och banan kvar, antar att hon blev mätt!!

men sen så åt hon upp de! :p hon som inte ens gillar bananer ^^


gullepluttan!!

     

jävla ögonbajs då! vrf tog jag inte bort de?! :(  

.. nu gjorde jag det.. -.-'    

backslick honey ;*  

jag ser ju ut som jag gör.. xD  

Av Ebbaa Ullsäter - 28 mars 2012 10:53

 

Av Ebbaa Ullsäter - 28 mars 2012 10:32

här hittar ni linnet

 

går båda trycka på "här" och på bilden för och komma till sidan

Av Ebbaa Ullsäter - 28 mars 2012 09:01

grattis lillsnuttan på 7 årsdagen!

                              

älskar dig plutt  

Av Ebbaa Ullsäter - 28 mars 2012 08:12

börja spara till en dressyrsadel nu..

hade tänkt mig någon av domhär:

           

alla bilder är lånade från hastnet!  



jag vill helst ha en svart men tycker mörkbrunt är fint också, och då behöver jag ju inte köpa ett nytt träns ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 28 mars 2012 07:52

vart är det orangea linne ifrån? assnyggt!!!

och 

vart finns det orange linnet??


svar: Jag vet faktist inte! 

USA tror jag

Ovido - Quiz & Flashcards