ebbaaullsater

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 13 mars 2012 17:46

precis kommit hem nu.

åkte till stallet typ vid 10 över 12


red först ut

sen trimmade jag henne i ridhuset för o få en pigg ponniiii

fast hon vart dock pigg idag ändå :D

sen red jag runt typ allt,

när vi gick över bron så blev hon rädd för bilarna 2 gånger och de blev hon även när vi gick på trottoaren vid vägen, inte trafiksäker ponni asså ;p


sen var jag klar i stallet vid halv tre och då skulle jag GÅ hem, men sen när jag var vid mariebo så ringde mamma och sa att hon skulle hämta mig ,för jag skulle till optiker asså, och jag hade inte hunnit gå.. :p

 yee sen kom evve och så gick vi o fikade och sen gick vi i lite affärer fick med mig dehär :

 

haha fint jag har lagt de, vavavavavavva ;)  

Av Ebbaa Ullsäter - 13 mars 2012 09:26

haha dock så visste du ju redan det men jaja ;)


http://www.aphotodream.blogg.se

wei checka hennes blogg nu då :)


Kinga är korsning mellan Travare & Arab.


Jag tycker dock att inget av det syns! :p


eller hon visar sin Arabsida när hon blir uppspelt, vilket dock är typ aldrig ^^

och hon visar sin Travaresida när hon är pigg i ridningen, vilket dock också är typ aldrig ^^


hihi så jag har en häst som inte visar sina fina sidor men dom finns ändå där :p

Av Ebbaa Ullsäter - 13 mars 2012 09:07

har inte bloggat normalt på ett tag men har haft massa annat i tankarna så har inte velat skriva massa o klaga, för de är inte roligt och läsa right?! ;)


denna veckan har vi praktik.. jag skulle va på en utlänning salong i huskvarna, men vem vill de lixom?! :P så igår sjukanmälde jag mig så var "ledig" och var hos mormor hela dan ;)


sen igår så jag bytte till Vild & Vacker :D

det var min kusins mamma som fixade det!! asbra :D


idag har den salongen stängt så jag är ledig idag :j

så jag ska snart (eller inte snart men om typ 3 timmar) åka till stallet.


kom och tänka på en grej!

man kan verkligen Inte tro att Kinga bara är __ år!! :p

GISSA HUR GAMMAL NI TROR ATT KINGA ÄR !!



den/dom som gissar rätt får en länkning :D

  



 

       


jag och nova fick va med på ett hörn ^^







Ovido - Quiz & Flashcards