ebbaaullsater

Inlägg publicerade under kategorin Horsestuff ❤

Av Ebbaa Ullsäter - 5 maj 2012 21:00

heeeej!!

vaknade imorse av att Alica ringde vid typ 1, och sen drog jag typ direkt till stallet, och så red vi ut i skogen.

vi red till stockarna och hoppade, sen skulle jag ta galoppbanan som är runt banan med stockar, och då fick Kinga nytt ryck och drog iväg med mig så jag inte kunde stanna :D


och sen skulle vi galoppera på vägen hem och då drog hästarna iväg så ingen kunde stanna, och så kom det en sträcka med sånhär jobbig djup sand och då tänkte jag att vi skulle gå omkull, men det gjorde vi inte som tur va ;)


sen duschade vi Mobis och sen skulle vi duscha Kinga men det gick ju inte så bra dock... först skulle vi gå in till spolspiltan som är i storhäststallet men hon vägrade och så stog vi där en timme typ men det gick dock inte ^^

sen skulle vi gå in där i ponnystallet och så fick vi ta in mobid jämte och sen typ efter 20 min gick hon in ^^)


ajja de blev lite konstigt inlägg :p


 


 


stackars mus :'(    D':

 

  

hah

Av Ebbaa Ullsäter - 4 maj 2012 22:18

hahah cp häst jag har :p

   


 
 

Av Ebbaa Ullsäter - 2 maj 2012 09:06

                                 

fin min Kinga..  

raka ben?!          

   
Av Ebbaa Ullsäter - 1 maj 2012 13:01

vart på hööks igår med mamma och köpte ett schabrak och lite godis ^^)

nu ska jag ta och dra mig till stallet!

blir nog en låååååååång uteritt :D 

Av Ebbaa Ullsäter - 30 april 2012 13:09

igår på tävlingen så gick det ungefär som förra gången..

fast nu gick hon iaf in utan problem! 

men sen när vi skulle hoppa så gick det skit igen! :(

vet att man inte ser hela men inget o se ändå för kommer inte över hindret
 


har glömt och visa hur "SNYGG" hennes man blev när vi hade tatt ut knopparna x'D

värsta tant permanenten xD

     

Av Ebbaa Ullsäter - 28 april 2012 21:13


  smidig jag är när jag ska hoppa upp!!

som tur är så har jag ju en snäll häst som står stilla!! 

Av Ebbaa Ullsäter - 28 april 2012 20:48

Kom precis hem från stallet :)

jag och evve har fixat Kinga till imon!!

jag tvättade svansen och flätade den och sen gjorde evve jättefina(!!!!!) knoppar :D

hennes svans bleeeev skit ren! asså helt nästan vit nästan :p

vi får väl se om knopparna är lika fina imorn :D


så det blir och gå o lägga oss tidigt idag för att sen gå upp tidigt imorn

vi skulle börja bygga vid 9 , kommer vara helt död!!! ;)

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards