ebbaaullsater

Inlägg publicerade under kategorin Horsestuff ❤

Av Ebbaa Ullsäter - 27 april 2012 08:27


hej giraffen      

 

Av Ebbaa Ullsäter - 26 april 2012 21:49

eftersom jag och alica red i regnet igår blev allting blött och sen så blir det fuktigt i skåpet och då kunde inte grejerna torka så jag fick ta hem allting.

 

     

morronfrilla?????!!! ;D

 

årets första geting?!  

Av Ebbaa Ullsäter - 25 april 2012 21:31

Kom precis hem från stallet, ska strax duscha och sen gå & lägga mig.

jag och alica red på banan innan och det regnade hela tiden så vi blev heelt dyngsura och hästarna med ^^

men  vi hoppade iaf, 1 m som högst :))

så nu är vi lite förbereda tills på söndag! :D

anmälde mig idag! 

clear round på 60 och 80 tror jag att jag tog?!


hoppas att det går bättre denna gången!


mongon :p
 

Av Ebbaa Ullsäter - 24 april 2012 20:07

heeeeej, kom hem från stallet för en stund sen :))

fyfan vad stövlarna var bra asså! 

satt hur bra som helst och är sjukt sköna!!!


idag red jag först ut vid vägen och sen gick jag in på banan och jobba lite, typ 10 min kanske, sen red vi ut i skogen och så raceade vi lite ^^)

det var sjuukt jävla varmt :D

och sen blev det ännu varmare när jag hade kommit tillbaka till stallet så jag gick ut och borstade henne

fast sen började det regna så vi fick springa in :p


men sen kom det fina vädret tillbaka

och då släppte jag och moa ihop våra hästar för o se hur dom typ var mot varandra för dom ska gå tsm ute nu på eftermiddan :)

       

Av Ebbaa Ullsäter - 24 april 2012 20:02


real love!!!            

   

Av Ebbaa Ullsäter - 22 april 2012 16:56

blev lite busridning idag eftersom hon alltid får jobba ^^)


 

Av Ebbaa Ullsäter - 22 april 2012 16:51

när jag får mina pengar så ska jag köpa dehär:

       

vilket schabrak tycker nu var finast? :)

Av Ebbaa Ullsäter - 21 april 2012 01:45

hej^^

kom hem för en stund sen :)

har vart hos philip med evve, putte, gustav o simon.

sen kom nicke o martin t taberg och så åkte vi hem t mig :p


hmm nu har jag precis ätit lite och ska ta och gå o lägga mig snart! :)



när jag kom till stallet så hade Kinga ett sår på benet (ovanligt.. -.- )

och det var skitmycket blod men sen när jag sköljde de så var det inte alls stort.

som tur var!!!!!!!!

jennie, nova & nikita var med så nova red, för egentligen skulle Kinga vilat men lite skritt gör ju inget.

imorn får vi se vad det blir, om det inte regnar så vill jag rida ut men inte kul om det regnar o e lerigt.. annars blir det kanske lite markarbete eller longering (som vi behöver jobba med)


Godnatt :) 

 

             

'

bloglovin

följ mig

om mig

'

Fråga mig

24 besvarade frågor

.

Omröstning

är du kär?
 Ja
 Nej
 usch
 123
 banan
 negerboll
 kanske
 nej, gillar bara en

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

...

free counters

snygga och billiga kläder!

Generated image

Ovido - Quiz & Flashcards