ebbaaullsater

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

honey

Av Ebbaa Ullsäter - 28 mars 2012 21:39

Heej i skolan idag *********************************************** palla läsa om hur min dag var i skolan ?! ;)

hehe men efter skolan iaf så hämtade mormor mig och så åkte vi till charlies och kollade på dressyrsadel, provade typ 1000!!! skitjobbigt x)

har träningsverk i mina lår så haha

ah vi fick mycket hjälp iaf,

och sen så provade jag tretorn stövlarna,

tror att jag fick på mig ett par med långt skaft för kunde inte gå, och såg ut som om stöveln täckte halva mig? x) såg skitdumt ut haha.


sen åkte vi och hämtade Kingas tårta hemma och sen åkte vi till stallet.

hon gillade den :)))) hihi fast först så lämnade hon lite äpple jordgubbar och banan kvar, antar att hon blev mätt!!

men sen så åt hon upp de! :p hon som inte ens gillar bananer ^^


gullepluttan!!

     

jävla ögonbajs då! vrf tog jag inte bort de?! :(  

.. nu gjorde jag det.. -.-'    

backslick honey ;*  

jag ser ju ut som jag gör.. xD  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebbaa Ullsäter - 17 juni 2012 19:52

Jag tror att dom flesta har fattat det men ni som inte har gjort de, Jag har bytt blogg! den heter precis samma men jag har bytt domän :) så klicka HÄÄÄR! så kommer ni till den! :)   där uppdaterar jag mycket mer! eftersom jag kan blogga från m...

Av Ebbaa Ullsäter - 14 juni 2012 14:10

haha kolla min videoblogg :p http://ebbaaullsater.devote.se/ ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:38


vart kom alla dom ifrån?! :S hade typ 620 igår       (de står 718) ...

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juni 2012 21:27

frukost:           3 kaniner!   ååååh Kinga blev jättekär i denna hästen! så om någon vet vems de är så kan ni ju säga till :D   blir typ platinablond i solen ^^)   SNÄLL!      ...

Av Ebbaa Ullsäter - 11 juni 2012 16:44

      heej!  kom precis hem. var inte skolan idag så åkte till stallet och kollade när evves klass red eller aa 3 st var dom från hennes klass sen var det några från 2an. sen red jag kinga, först i ridhuset och tränade lite dressyr, och se...

Ovido - Quiz & Flashcards