ebbaaullsater

Alla inlägg under juli 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 24 juli 2011 13:44

HAha sitter på BALKONGEN med evve och lyssnar på musik och snackar liiite ;)

jojjo åkte hem för en stund sen. vi följde henne till bussen och då hade jag min "one piece" på mig och då typ skrattade alla åt mig (a) x'D

Men veeem bryys sig (a)

 Haha häääng xD


 


jaja nu skall vi chilla vidare :))

hejdååå

& hej, höstvädret... -.-'

Av Ebbaa Ullsäter - 23 juli 2011 22:02

Heej :)

Idag gick jag hem till jennie vid kvart över 11 ca, Jag har nog världens chilligaste (<-- :S) sommarjobb ;)

sedan kom evve och  då gick vi till fria och gungade med nova och sen gick vi till kaffe paus och åt sallad, efter det lämnade vi nova och gick och handlade , och så kom


johanna typ vid 6

och då gick vi runt fria och stannade vid fotbollsplanen och kollade på några "killar" som spelade fotboll, sen när vi kom hem märkte johanna att hon hade tappat sin plånbok... så vi fick gå tillbaka och checka.. men den var inte där. sååå nu måste dom spärra hennes kort och ,, ja,,,

 

   



Av Ebbaa Ullsäter - 22 juli 2011 13:24

  världens bästa!               pappa sa inget om hjälmen (a'         

 hahah ser skitinödig ut x'D

   hahah minen

               

                             Evve                           Ebba                      Moa

 



plattade ju novas hår ;D

      


hahha träningsfrisör där ja ;)

  

Av Ebbaa Ullsäter - 20 juli 2011 22:17

blir inga bilder idag för jag orkar inte lägga in bilderna nuuu, lägger in imon jao.

Evve (bajsklutt) & jag kollar på hoppning, (hästhoppning, för er idiutts som inte fattar det.)snart börjar tråkiga dressyren.

 

Idag har vi vart i friadalen, jag moa och evve då.

sen gick jag och evve hem och sen kom nova och jennie. och plattade jag novas hår (a)

det blev ganska långt faktist ;)

Säger även Godnatt nu för tror inte jag orkar göra ett till inlägg sen :)



Av Ebbaa Ullsäter - 20 juli 2011 12:11

Heeeeej :D

nu har jag vart hos schimmie!! :D

saknat henne MASSOR!!

bilder kommer snart, pappa tog typ 100 HAha


snart kommer evve med! hon ska bo här jao. för hon får inte åka hem för ja vågar inte sova själv hemma eftersom de spökar ( de är seriöst)

 hejdå

Av Ebbaa Ullsäter - 19 juli 2011 23:44

Längtar till imon!

ska hälsa på schimmie!

saknar den lilla hästen sjukt mycke.!

             VÄRLDENS BÄSTA PONNY; FINNS INGEN BÄTTRE!

Av Ebbaa Ullsäter - 19 juli 2011 14:23

hahah va på stan idag igen (a) med mamma denna gången så fick med mig lite hem.

lämnade in dom bågarna jag hade lånat och beställde ett par.. dom här:

 

och sen köpte jag dehär :)

    båda är från Gina Tricot.

Ovido - Quiz & Flashcards