ebbaaullsater

Alla inlägg under juli 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 7 juli 2011 07:13

Började igår med att jag hade ont i huvudet och lite i örat och det hjälpte ju inte med att jag var arg ..Har inte sovit alls inatt , gick upp vid 3 ca och tog en alvedon & nu är klockan 7.20 och jag har JÄVLIGT ont i örat.. Ja har precis ätit frukost .. Helt cp att jag är uppe såhär tidigt .Sen ska jag ha nova på dan, tänker inte ha henne om ja e sjuk ! :s Dehär är ett mobilinlägg så de kanske blev lite konstigt ?! ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 6 juli 2011 23:48

nu har både Evelina, Moa & Johanna bloggar :)

Moa har haft sin ett Bra tag längre än johanna och eve , men här är dom :


http://jjohannaekman.bloggplatsen.se/


http://moajakobsson.bloggplatsen.se/


http://evelinamansson.bloggplatsen.se/


Av Ebbaa Ullsäter - 6 juli 2011 17:53

*...till 2 saker!

1.har inten bloggat på..3 dagar :( FÖRLÅT..

2. Glömde min bloggs 1 års dag :(( heemskt , snyft :'/


*Har vart hos eve nu i 3 dagar TREVLIGT!

vi har mest sovit och kollat på tv.. (eller det är väl det ända vi har gjort haha!) vi kollade på 3, johan falk! sååå jäävla DÅLIGA! speciellt joel kinnman, han är så jävla dryg och ful...

Gött och vara hemma och slippa Evelina!


*Typ Alla vet vad dom har kommit in på , utan jag.. bara för jag inte va så smart och skrev ner koden eller nåt..,,. juste fick ett papper, men tror jag slängde de..
Men så jag mejlade SYV Idag! får se om hon svarar eller ringer upp mig.. ;)

Hur fan gör man annars?! ;o


Nåågra fåå bilder :) från falkenberg och hemma :)

            inget smink :D   Oplattat platt hår som vanligt :(     deeeee kallar jag dvärgar ;)                  


Nu skall jag inte skriva mera..

hejdå :)

Av Ebbaa Ullsäter - 3 juli 2011 14:56


 

Av Ebbaa Ullsäter - 3 juli 2011 00:03

.. redan sova? Jag vet! :o

men jag är nästan typ liksom sjuk! ;o jag vet!!;O jag är ALDRIG sjuk!!

men har ont i halsen och i huvvet!

skit i det nu!


vart med Mikaela idag ju! eller igår..

vi typ haha dryygade, kollade på film ( scream 4) och bakade kärleksmums! dom blev lite klena..

haha men tack för dagen Mikaela!! :)<3


Måste berätta! jag klippte mig ii typ förrförr går ;o ja har inte klippt mig på typ ett år... (fast jag klippte det sj dock!, låter ingen annan göra det ;) förutom tesan)

hon är bra!

Men en blivande frisör, har det i sig... hahah!

hejdå & gonatt! :)  

Av Ebbaa Ullsäter - 2 juli 2011 13:18

heej, gomorron :$ haha

fixar mig nu, och väntar på Mikaela :)

fan va gött väder det är idag egentligen ;o

fast vill ju ha sol, men skönt med inte sola oxå.. hahha de lät cp

hejdå!

Av Ebbaa Ullsäter - 1 juli 2011 22:22

Precis hemkommen från jennie , sitter med en chai latte ;) MUUMMMSSS!!!!!!!!!!

Har vart på a6 idag, hann inte sminka mig (så sry alla som såg mig :'/ ) hahaha skojjar.. :(


Dock hittade jag inget.. :s

Men införskaffade en långklänning ( :O jag vet :O )

En dålig mobilbild:
 


Is this a hickey or a bruise?

  ;O

Ovido - Quiz & Flashcards