ebbaaullsater

Alla inlägg under juli 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 9 juli 2011 21:01

nuu är vi hemma från halmstad ;(

vi gick på stan, och då vart det sjukt jävla varmt...

och sen när vi åkte till stranden så försvann solen. :(

och sen när vi åkte därifrån så kom den fram igen !? ;O


behövde bjuda på lite bilder känner jag ! inte vart nåra på ett tag ;)


                      tjock :D               

Av Ebbaa Ullsäter - 8 juli 2011 17:47

ska snart dra till min kusin, eftersom vi ska till halmstad imon så ska jag sova hos henne! ;)

iidag har jag bara segat! kollat på tv hela dan.

jennie och nova kom för en stund,

gullig nova:


 

Av Ebbaa Ullsäter - 7 juli 2011 17:44

NU ska jag göra tacos, SEN ska jag äta det.


jaaa faktist ;))

Av Ebbaa Ullsäter - 7 juli 2011 16:47

FAAAAAAN asså!!

jag saknar ridningen så jääävla sjuuuktt myckeet!!
men mest saknar jag schimmie :(  


Av Ebbaa Ullsäter - 7 juli 2011 16:24

ny design och header igen :D

Av Ebbaa Ullsäter - 7 juli 2011 13:20

Nu ska banankakan snart ut ur ugnen och jag sitter med ansiktsmask och väntar på och få duscha.. :)

Jag har städat mitt rum med! :D

får typ sånna ryck när jag är sjuk haha..



Halmstad på Lördag, med min kusin och hennes famij :)

vi ska typ gå på stan, om det blir bra väder ska vi åka till stranden ;)


hörs ikväll !? ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 7 juli 2011 10:17

Nu ligger jag i sängen & kollar Sjunde himlen, deet bästa :)

Har inte så ont i örat längre.. tror jag, eller så har jag bara vant mig.



Många frågar mig varför jag heter Ebba Ruu Ullsäter

de var såhär, på ridlägret förra året så kom ida älskling på att alla i våran stuga skulle få ett namn från nalle puh, och då blev jag Ruu ;) haha sen bara kände jag för och ha det  ,  :D

för er som inte vet så är ruu den lilla kängurun :

  så söt är den :D

Ovido - Quiz & Flashcards