ebbaaullsater

Alla inlägg under juli 2011

:-)

Av Ebbaa Ullsäter - 16 juli 2011 11:25

Gomorron :-D Vaknade för en stund sen.. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och äter godis ;) idag vet jag inte vad jag ska göra.. Skulle Inte förvåna mig om jag hamnar nere på stan idag med ,hehe

ja skulle säkert ha nova idag.....

 

Av Ebbaa Ullsäter - 16 juli 2011 00:58

Nuu säger jag godnatt!
sommarlovet är ju snart sluuuut :(

inte bra..

Av Ebbaa Ullsäter - 15 juli 2011 21:25

Namn: Ebba
Födelsedatum: 950621
Hårfärg: vinrött brunt lila, jaa lite olika ;)
Ögonfärg: grå blå
Längd: 164
Skostorlek: 38
Klädstorlek: xs-s
Civilstånd: ?
Humör: tjurig.
MSN: hej
Mobilnummer: 0761-64.. har du inte eget?!

KÄRLEK

Har du ett förhållande just nu? nepp
Om nej, varför inte? haha därför.
Har du kysst någon?ja
Har du strulat med någon du inte ens gillade? nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jaa
Kärlek eller pengar?   kärlek
Är du kär? njee ne.. :)

FAMILJ/släkt
Vad heter din mamma? mamma
Har du syskon? aa
Hur många? 2
Har du en stor släkt? ne
Har du kvar alla mor&farföräldrar? inte morfar
Känner du alla i din släkt? de kan man aldrig veta.. ;)
Vem är du mest lik i din familj? jag är lik mig själv!   
Har du nån kändis i din familj? jaa eller familj? nej , eller JO !! JAG    
Har du bra kontakt med alla? nej
Vem står du närmast? jennie

VÄNNER
Har du någon bästa vän? japp
Vad tycker folk om dig? att jag är kort, bitch, fjortis, snäll, bäst !
Vem har du känt längst? moa , evve
Vem vet mest om dig? evve
Hatar någon dig? fråga?
Hur många vänner har du? vänta, jag ska bara räkna!.. -.-'
Har du nån barndomsvän kvar? ja!
Har någon av dina kompisar snackat skit om dig? ja
Är du rädd för att bli utan kompisar? nee..

SKOLAN
Har du bra betyg? normala?
Vilken klass går du i? vet inte än HAHA
Vad heter din skola? john bauer
Vad heter/hette din favoritlärare? varför skulle en lärare va en favorit? HAHA
Försover du dig ofta? nee
Gillar du skolmaten? haha nej.
Hur många går i din klass? vet ej
Gillar du skolan? vet inte

FRITID & INTRESSEN
Går du på någon sport? nej :(
Vad tycker du om att göra? rida, va i stallet ( vilket jag inte är för tillfället)
Vilka sporter har du gått på? dans, fotboll, ridning, bowling, HAH
Lever du för någon sport? :'(

MUSIK, FILM
Vad har du för musiksmak? olika :)
Har du alltid haft samma smak? tyyp , ne
Vem är din/ditt favorit artist/band? vet ej..
Vilken är din favoritfilm? titanic va ju bra! ;0!! men de finn ju massa!
Vilken film framkallar starka känslor? en som typ handlar om en hund och så avlivas den, det påminner precis om Ozzie (våran förra hund :'/ )
Hur beskriver du musik? okej
Har du nån film som du rekomenderar? EASY A, mean girls 2, titanic 1 & 2,
saw (alla)

RESOR
Hur många länder har du varit i? vet ejjjj
Vilka land har du varit i? ee ska ja säga alla?! ää, turkiet, grekland, usa, las vegas nej vänta de är inget land va? HAHA, kommer inte ihåg mer
Har du bott utomlands? nä
Vart isåfall och hur länge? -
Kommer du från något annat land? veeerkligen inte ;)
Har du släkt från något annat land? typ pappas kusin i USA
Har du nåt favoritland? Sverige, Usa, turkiet :D
Har du åkt...
Flyplan? ja
Buss? ja
Tåg? ja
Båt? ja
Taxi? ja
Helikopter? nej
Moppe? ja

DÄR DU BOR
Vart bor du? jönköping
Hur bor du? lägenhet
Vilken färg har huset? gult HAHA
Trivs du där? nej de spökar.
Har du många vänner där? ja :)

BORTSKÄMD ELLER?
Har du ett eget rum? ja
TV? ja
Dator? ja
Dvd? ne , man laddar ju ner ;)
Pool? nej
Studsmatta? men nej usch
Cross/moppe osv.? nepp
Mer än 1 bil? ja
Pingis/biljardbord? nej
TILL SIST
Vad är klockan? 21.55
Vad ska du göra snart? snacka med mina små söta vänner :)
Vilket abonnemang har du? 3
Får du ofta positiva kommentarer om dig? aa
Mår du bra? jadå
Vilka ska göra det här testet? dom som känner för det.
 

..

Av Ebbaa Ullsäter - 15 juli 2011 21:09

heej idag va jag och matilda på stan :) (vi cyklade faktist :j )

hittade ett par jeansshorts och troser.. yää , bild på de imon?!.

sen cyklade vi hem och åt, och sen åktejag , matilda, jennie, nova och mamma till stan igen, för jag skulle på synundersökning, Fick reda på att jag är närsynt och har brytningsfel.. :/ haha


Sen åkte matilda hem, och jag, mamma och pappa gick till resehuset för mamma och pappa skulle beställa en resa till sig! det blev turkiet, jag fick inte hänga med ( HAHA) för jag ska på en turkietresa i september och så ska jag och mamma hyra stuga och hästar om 3 veckor :)

file:///C:/Documents%20and%20Settings/-/Mina%20dokument/Mina%20bilder/jag/Ny%20bild.JPG



Av Ebbaa Ullsäter - 15 juli 2011 02:21

det blev Titanic istället! första gången haha aldrig sett den ;)

men den vart gööör bra ;)

jaaag är skittrött! men matilda är pigg.. *suck*  ;p

haha Gonatt :)<3    

Av Ebbaa Ullsäter - 14 juli 2011 20:38

heeej:)

va hos jennie ganska länge idag, sen gick vi hem, och precis när ja kom in genom dörren så ringe matilda, så fick gå ut i regnet igen och möta henne :D
Vi har vart och köpt godis för en stund sen, och inatt ska vi kolla på Massa skräckfilmer! :D

Såhär blev mina naglar:

    Nåra cp-bilder.. :

         

Av Ebbaa Ullsäter - 14 juli 2011 12:45

Heeej :)

nu ska jag gå till jennie och fixa mina naglar :D

sen kommer Matilda!<3

byye

Av Ebbaa Ullsäter - 13 juli 2011 19:32

Heej :)
nu är jag hemma då

först åkte jag och mamma till Ikea och köpte ramar och nåt tyg..?!

Sen åkte vi till Kroatorpet?! eller va heter de? haha ett fik i huskvarna iaf.

sen åkte vi till gränna och gick på "marknaden.." skiiiiiit tråkigt! köpte en mössa till nova ;)


Imorse färgade jag håret.. mörkbrunt med röda nyanser.. såhär blev det:
mörkbrunt med röd utväxt :p

         

kan ju inte visa för många bilder i glasögon xd
har inte ens beställt nåra än så får ha mammas sålänge..

     MUUUUMMMSS ;O aaas goo lakrisbiskvi!!

Ovido - Quiz & Flashcards