ebbaaullsater

Alla inlägg under februari 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 20 februari 2011 22:33

OMG!! har fan ångest för att gå upp imorgon;o

HATAR skolan! går bara dit för att få träffa mina kompisar typ..

Ska iaf gå upp 06.30 imon såå jag borde gå och lägga mig nu!

Godnatt!<3

Av Ebbaa Ullsäter - 20 februari 2011 21:57

 Någon sak man gör varje dag eller nå :p

ska göra de när ja orkar o¨ch hinner hehe :)


 

Av Ebbaa Ullsäter - 20 februari 2011 20:53

Har precis duschat, ligger i sängen och lyssnar på musik :)


Innan så låg jag, jennie och nova i sängen och sen somnade nova och då låg jag och läste(inte frivilligt) (hatar att läsa)

aa men sen gick jennie ut och när jag hade läst en stund så blev jag skit trött så jag somnade,,,., så jag och nova sov i 1 timme, as gött :D

Fast sen var jag skit trött,.,. vi vaknade tyyp 19.30 typ haha


Imorgon är det skola Igen,, fyfan vad snabbt Alla lov går :(

Jaja hejdå :)


min knasiga kusin :

       

xDD  

Av Ebbaa Ullsäter - 20 februari 2011 14:29

Hejj här kommer bildbomb från i fredags när jag red Willy<3 och Schimmie<3

 

                          

 

                 

Av Ebbaa Ullsäter - 19 februari 2011 09:06


   :D

Av Ebbaa Ullsäter - 19 februari 2011 00:53

Hehe så fixade en ny header lite snabbt!

Får ta tid någon dag och fixa en!!

Eller så har jag den.. hmm jaja skit sammma!


Jag orkar/kommer inte på nå o skriva .


Men ha det bra ! hehe


Just fan ,.,. skulle lägga in bilder från idag/igår..

Men gör det imon/idag/(lördag) :p


Av Ebbaa Ullsäter - 18 februari 2011 18:08

Nu har vi Äntligen kommit hem från stallet,..,.,. tåårna är fortfarande som is,,., skit kalllt.

Nu måste vi visst DRA!!!!!!!!!

För norea måste fixa efträtten,,.,. assavi ska hem tilll min släkt oo käka käk ;)


Men hejdå :) <33

Av Ebbaa Ullsäter - 18 februari 2011 12:43

Vaknade för en strund sen( tror jag skrev så igår också HAHA!)

")     Ska väl ta och äta frukost snart... det är såå jävla äckligt!! Typ äta en äcklig torr jävla macka :o (inte för att jag gör det^^ )

Men typ när det är skola så ska man upp o äta nåt... bläääää ;)

Eller kom på att jag inte äter frukost på vardagarna..!!


Jaja,,.,. mormor kommer kvart över ett , om en halvtimme..,. och skjutar mig och Min lilla Kusin Norea till Stallet :j


Får tvinga henne att ta kort !!


ÅÅå fan vad jag (inte) längtar till Florida   

(längtar inte till flygresan        )

Har hittat en bikini som jag vill ha :D

  

 

 

 

Och..!! Funderar på och klippa mig??

  

Skojja ba (a) (HAHA trååkig jag är)

Ovido - Quiz & Flashcards