ebbaaullsater

Alla inlägg under februari 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 13:58

hej :)

Jag, pappa, farmor och Norea ska snart dra ner till jensen's och äta.

Så jag måste slänga mig i duschen NU!! Har bara en timme på mig att göra mig iordning :s


nä nu skulle dom visst inte hänga med... men skit sammma!  hejdå! :p


Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 12:44

häär ligger vi vid datan och bloggar :j


    

Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 00:10

Resultat i OMRÖSTNINGEN: negerboll vann :p


rösta i den nya omröstningen :)

Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 00:04

Var hos farmor innan då :)

jag och norea sjöng typ i 2 timmar! haha!


jag ska väl sova snart,,.,. jag ska sova länge imon/idag... :s


  

Av Ebbaa Ullsäter - 11 februari 2011 16:25

hejj , seg dag idag! skit tråkig, höll på och somna på So,. -.-'


Nu är det äntligen lov :) jag ska väl sova igen alla

timmar haha, och så ska jag såklart va med kompisar!

dagens/veckans/månadens problem: jag gillar två killar "/


gårdagens fail:

  


dagens fail: tog ingen jacka på mig när vi gick till bilden och då fick jag stå ute i 10 minuter med bara en vanlig tunn tröja ....


Den är Bra :D


Jag är Jävligt tjurig nu för tiden!!!!! och då menar jag tjuriiiiig!

 det är någons fel! men nämner inga namn då!


Ni får ha det så bra :) puss ♥


Av Ebbaa Ullsäter - 10 februari 2011 19:14

hejj, kom hem för en stund sen från stallet :)

ska hoppa in i duschen snart, när jag skrivit färdigt det här inlägger faktist ;)


Hade nationella prov halv 9 idag, vi hade till 11.20 på oss men vi ( jag eve juhanna) blev klara typ halv 10 , och sen skulle engelskan börja vid 13.10 så det var 3 timmars rast :s

så vi drog hem till juhanna, åt och kollade på Världens bästa *I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR* <3


jaja hejdå ! :)

Av Ebbaa Ullsäter - 10 februari 2011 07:04

gjorde ju naglarna igår med :J  vääldigt nöjd :D <3

  

Av Ebbaa Ullsäter - 10 februari 2011 06:55

Vvaknade nu ,,., -.-''''

Eller jag vart tvungen att gå upp!

Aa men nu har jag sminkat mig iaf :) ska strax fixa håre.


Vi har nationellaprov nu! halv 9 till 20 över 11 - .  -

Jag kommer somna!


Sen efter skolan ska jag till stallet,,.. kallt "/


Snart lov ju :D wweeeiii!

Jaja hejdå.

Ovido - Quiz & Flashcards