ebbaaullsater

Alla inlägg under februari 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 13 februari 2011 23:45

hej Alla små söta människor,

kom på att.... vem bryr sig om det är alla hjärtans dag imon om man ändå är ensam ;p


hehe jag är skiit trött!

Måste hålla mmig vaken till 3, LYCKA TILLL!!!!


Men hejdå!!

Av Ebbaa Ullsäter - 13 februari 2011 20:21

hehe nu har jag fixat klart i garderoben!

(gick inte o lägga in bilderna.. får göra det när jag laddat kameran)


Men nu är det Wallander - kuriren

Ska kanske ta och dygna idag :p

yeye whatever!!


åå jag vill ha en Katt :D ( såg på reklamen nu) hahaha jag är mongo!

byye :) <3

Av Ebbaa Ullsäter - 13 februari 2011 18:32

yeea nu städar jag min garderob! typ viker Alla kläder och hänger upp vissa,,.,.. för nu ligger allt bara inslängt :p


Av Ebbaa Ullsäter - 13 februari 2011 11:26

Gonmorgon -.-


Kunde inte sova längre stör mig på dee!

men skitsamma. Jag ska snart dra till stallet.


Imorgon börjar Lovet :D + så är det:

  Alla Hjärtans Dag   

 

Såå gulligt hehe :p

 jaja byye :)

3 BILDER från igår (a) hehe

jag och min kusin hade LIte tråkigt!!!!!!!!!!! xD

        

Av Ebbaa Ullsäter - 13 februari 2011 01:20

Nu säger jag , Godnatt :D

jag är skit-trött :p

Ska/vill sova länge imorgon!!! Men har ju hela lovet på mig och sova så hehe :p



Puss :)

Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 19:36

Nu har vi kollat klart på Flicka 2

Nu kollar vi på Vampyrer Suger :)

  



lite bilder från idag -.-'

         pappa & farmor     

Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 18:27

Blev inte buffhus :( det blev Chili Tai istället :D

GODARE!


Efter det åkte vi och hyrde film  :)

så nu ligger jag och norea i sängen och kollar på Flicka 2 :D

  


sedan ska vi kolla på *vampyrer suger*




Av Ebbaa Ullsäter - 12 februari 2011 14:20

weeeii båda ska med :)

haha så sämst att jag äter samma grej där varje gång ;)


men det kanske kommer lite bilder sedan :)

hejdåå :)) <3

hadebra!

Ovido - Quiz & Flashcards