ebbaaullsater

Alla inlägg under februari 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 17 februari 2011 20:57

Hej :)

Kom hem från Farmor för en liten stund sen ,,..,. gick och tiggde lite bullar   

Fast innan det så var jag ute och gick med Nova

Gick runt Friadalen, upp mot GH och sedan hem till Farmor.

 

Imorgon, stallet då, Norea ska hänga med :) TrRevligt! Haha

Kanske kommer bilder imorgon dåå!! :D

Jaja , hadebra!

Av Ebbaa Ullsäter - 17 februari 2011 12:36

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaan!

glömde ta bort den färgen som kom i pannan och på öronen xD haha såå nu har ja bruna fläckar i pannan och på öronen xD

haha Fyfan!


Av Ebbaa Ullsäter - 17 februari 2011 12:25

yeeea nu sitter jag med hårfärg i huve ;)

Ska snart skölja ut de fast vet inte om ja ska vänta en kvart till ....hmmm


Jaja hejdå ;p

Av Ebbaa Ullsäter - 17 februari 2011 02:18

      Hehe Godnatt på er :)

Jag ska hämta nova halv2 imorgon och innan dess ska jag hinna färga håre klippa luggen duscha sminka mig o fixa håre..  får gå upp typ.. hmm halv 12 .. onoo :'(

Av Ebbaa Ullsäter - 16 februari 2011 21:48

HHeej glömde/hann inte göra ett inlägg imorse för var tvungen att skynda mig till Jennie!

Sen åkte jag till stallet vid 2

Red först Willy, han var ganska pigg idaag, fast han vart piggare igår :p

Sedan mockade jag.

och packade hö och fixade hinkarna..,.,,.

sedan red jag Schimmie ,,,.,, fyyyyyyfaaaaaaan vad fiin hon vart idag assa!!!

Så fint har hon inte gått på länge :D såå lugn och sansad galopp :')

(Schimmie är inte min häst, inte Willy heller)


Shiiiiit vad jag är bra på oo fixa ihop folk :j stooooolt som faan!!

Imorgon ska JAG klippa min lugg och färga håre (stolt frisör) haha :)

Men ha de Skitbra hehe hejdå <3

Av Ebbaa Ullsäter - 16 februari 2011 01:07

..Klädsel: rikläder troser bh strumper x3 skor :j

..Frisyr: bulle elller vafan de heter!
..Låt: justin bieber- pray
..Vill ha: han!
..Tråkigaste: ingen sovmorron
..Roligaste: fått tillbax systemkameran
..Rädsla: bli sparkad av en häst
..Mat: pasta med kyckliing i gojjs
..Dricka: coca cola!
..Att göra: inget särsklit
..Kvällsaktivitet: hjälpa min älskade lilla moa <3

Av Ebbaa Ullsäter - 15 februari 2011 23:02

jag glömde oo äta igen xD


haha men nu har jag öntligen ätit!!! blev sån här baguett i ugnen oo oboy med mashmallows, oo ett kanelknäcke eller vafan de heter hehe!


Jag ör nog inte sjuk länge :j  ( vet inte om jag redan skrivit det en gång men skit samma! heheheh)


Imorgon ska jag till Jennie vid typ 11, för halv 12 kommer farfar och Ingalill till henne och då skulle jag med vara där eller nå Haha

får tillbaka miiin Älskade systemkamera imorgon :')

Sedan kommer mormor vid typ 2 och ska kolla in i Jennie och Rickards lägenhete och sen skjutsar hon mig till Stallet,,...,.,,,. har både Willy och Schimmie imorgon med( och på fredag,, och på lördag) :)


Jaja sov gott :) hejdå<3

Av Ebbaa Ullsäter - 15 februari 2011 21:44

jag ärr fan as trött.....

jag borde ta och äta nåt.. glömde äta innan :s



Imon om jag kommer ihåg , ska jag väl färga håre...

faan vad tröött jag ärr ;o   

inte kul, inte kul alls!


Men hejdå måste äta fan xd

Ovido - Quiz & Flashcards