ebbaaullsater

Alla inlägg under februari 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 5 februari 2011 14:41

hej :)

igår så hängde eve med hem . sen drog vi t jennie!

och jag sov hos jennie


Idag har vi vart på torget, och på stan. köpte dekoration t mobilen eller vad det nu heter...


typ halv 7 kommer Moa sen, och vi ska chilla lite , kolla på film säkert!

Och jag har några grejjer jag Måste visa och spela upp för henne :s


mobba videoinlägget ;)

hejdå!

Av Ebbaa Ullsäter - 4 februari 2011 18:54

Tjenna :) världens bästa här, världens inlägg nu daa:


Ebba är så jävla störd asså... hon går runt o äter mobilsladdar hela dagarna! ;o hur weird är inte det? Idag blev hon hög på nutella (y faaan nu tog hon min strumpa oxå :( ... världens häng har hon mee.. fast näää

nu ska hon visst va duktig å köra crosstrainer hehe, jävla vikken snygg stil (y

Jag är helt lam idag jag vet :)

Avslutningsvis: MUMS (när Ebba läser detta kmr hon slå mig)

Yeee (y


PS. Ebba gjorde nyss "sälen" på trägolvet (y)

Av Ebbaa Ullsäter - 3 februari 2011 16:51

Heej :) Världens Bästa Moa här!!

 

Skolan ida va sjukt kul!! Ebba va på väg ut genom fönstert pga av en viss person :P hennes väska flög ut iallafall :P

 

Nu sitter vi hos Ebba o Sötaste Nova e här  :)

 

NU ska jag gå till idasskola ;)

 

Kolla gärna min blogg me ;) www.moajakobsson.bloggplatsen.se

 

Av Ebbaa Ullsäter - 2 februari 2011 21:38

        

Av Ebbaa Ullsäter - 2 februari 2011 21:08

faaaaaaaaan :'(       



min Rööv sover!...

Av Ebbaa Ullsäter - 1 februari 2011 20:56

Hej :)

jag kom hem från stallet för en stund sen..


nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen läågga mig i sängen och kolla på något på tv :)


Jag är skit-trött!


Fan , jag glömde min mobilladdare i stallet -.-'

Så nu kommer mitt batteri ta slut eftersom jag inte ska T stallet förrän på Torsdag..


YeYe ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 1 februari 2011 07:30

Nu ska jag dra T bussen snart, om 5 min faktist ;)


drack för första gången den där C-vitamin saken:

  

FFYYYYFAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNN va Äcklig!!!!!!!!!!!!!!!!!!! höll på och spyy!


a ville ba säg det..:)


ha en bra dag !

Ovido - Quiz & Flashcards