ebbaaullsater

Alla inlägg under juni 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 25 juni 2011 16:51

heej,

braiig midsommarafton igår!!

ganska galen........

har inget och blogga om nu så ingen ide och skriva nnåt.............

hejdå :*

Av Ebbaa Ullsäter - 23 juni 2011 21:35

Heeej, vi åkte hemifrån 9 ca typ :))

Typ när vi kom fram så gick ( ja vi gick  ) ner till havet dock så luktade det AS mycket bajs! :s (tång)

men sen gick vi ner igen och då skulle vi bada och sen när vi sprang in så sjönk jag ner i "bajs"längan... hahah, och så fastnade min ena foppatoffla i "bajset" medans jag sprang vidare och hoppade upp påen sten.. och k-----e --- --- haha  !   


Men ha en "gobrabästdåligsämstglansig"+underbar kväll!! :D



Av Ebbaa Ullsäter - 23 juni 2011 00:34

Har vart  en busy busy dag idag ;)

åkte först till a6 med jennie :) köööpte en magtröja och en långklänning på H&M :)

sen åt jag på jensen's med johanna och evtyp direkt när vi kom hem åkte vi och handlade tills imon!

och sen fikade vi på kaffe paus ch nu kollar vi påå Beck  :D

nu är batteriet slut...

så hejdå.

Av Ebbaa Ullsäter - 22 juni 2011 11:43

.. nu sitter jag och plattar håret :) ska snart dra till jennie.. :)

sen kommer EvvE & JohannA , dock ska dom bara slänga in sina väsker och dra till stan direkt :( utan mig :(  man undrar ju (inte) varför?! (a'

Men JOHANNA , om du läsr detta !

Jag Ska köpa present till dig snart ! ;)

(för er som inte visste så  fyllde hon år 16 maj... hahaha FÖRLÅT :(



(mitt första "gomorron" inlägg på Länge!   )

Hejdå! ha en underbar morron! (förmiddag) tss haha!

Av Ebbaa Ullsäter - 22 juni 2011 11:41

rösta om ni vill! haha , ville se hur man gjorde.. :p


Av Ebbaa Ullsäter - 22 juni 2011 00:14

GO FOR IT ;)

Följ ebbaaullsater med Bloglovin'

Följ ebbaaullsater med Bloglovin'

Följ ebbaaullsater med Bloglovin'

Följ ebbaaullsater med Bloglovin'

Följ ebbaaullsater med Bloglovin'

Följ ebbaaullsater med Bloglovin'

Följ ebbaaullsater med Bloglovin'

Av Ebbaa Ullsäter - 21 juni 2011 23:20

åå :')

nu har jag gjort mig en STOR kopp Chai latte/te , vet inte vad ja ska kalla det??

ääälllssskkaar det iaf!!!!  lite onödiga bilder! :

      häär är  vi ekologiska!? (mamma då!)    

Av Ebbaa Ullsäter - 21 juni 2011 20:51

över 1000 besökare! :D

free counters
Ovido - Quiz & Flashcards