ebbaaullsater

Alla inlägg under juni 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 9 juni 2011 15:01

heeeeej, började 1 idag... va en timme i skolan sen slutade vi :s

så jävla onödigt...!


jag längtar som fan till falkenberg nuuu!

kommer bli heeelt suvvveränt :D

imon är det sommarlov dåå :)

om jag kommer ihåg att ta me systemkamran så blir det nog lite bilder imon :)

Av Ebbaa Ullsäter - 9 juni 2011 00:32

                        här är från mitt på dan när vi inte hade något o göra :

dom bilderna på när vi jular blev i fel ordning ;)

                                                                  

Av Ebbaa Ullsäter - 8 juni 2011 23:35

STRAXXX kommer bilder från precis innan vi åkte till avslutnings festen :)

Av Ebbaa Ullsäter - 7 juni 2011 12:17

Nu sitter jag och Evve hemma hos jennie för hon gör eve's naglar ;)

det är sjukt jävla varmt idag!

vi ska ut och sola sedan ;)

haha dagens outfit....:

 

Av Ebbaa Ullsäter - 6 juni 2011 11:52

ÖÖ jag fattar inte det här, jag kkollar på lite annonser på medryttarhäst så skriver en såhär :

Personen jag söker ska vara medveten om hur mycket tid en häst kräver samt seriös och noggrann. Ser gärna en person över 18 år som kan rida en häst i korrekt form.


vafan?! man behöver inte vara 18 för att kunna rida en häst korrekt!!?

ÖÖ det finns flera typ 15-16 åringar som är huuuuur duktiga somhelst och är bättre än dom som är lite äldre.. ?!

jag kanske har helt fel, men det är så jag känner iaf!!

Av Ebbaa Ullsäter - 6 juni 2011 10:49

inte alls nöjd, det blev ju skitmörkt.. :@

bra att bilderna stämmer och namnet(ljus brun) stämmer in på förpackkningen..................

    nästa  gång blir det avfärgning och färgning och klippning hos frisören.......

Av Ebbaa Ullsäter - 5 juni 2011 23:47

HEjjsan!

nu ligger jag i sängen och kollar på RuPauls dragrace.. vet dock inte vrf.. HAHA
Idag har vi vart på domsand, typ hela dan :) fast dockk inte :s för ja va ju på a6, haha och köpt en BH!

kände för lite bilder.......:


           

Av Ebbaa Ullsäter - 5 juni 2011 19:12

HAHAHAH såå nu har jag gjort ännu ett hål i örat ;))

tog dock Bara 1 timme och 7 min tyyp :D

Ovido - Quiz & Flashcards