ebbaaullsater

Alla inlägg under juni 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 5 juni 2011 18:09

Tiden börjar NU...

Av Ebbaa Ullsäter - 3 juni 2011 19:18

HEEEJJJ! haha glad idag bara för det är vaarmt

har varit vid västersjön idag och solat med mamma och Nosifer

Blev lite brunare iaf :))
sen gickk vi ner på stan och fick med mig lite hem ;)

      och nu har vi precis grillat och ätit :))

och beställt en ny telefon till mig !

BehövliGT!!


Av Ebbaa Ullsäter - 2 juni 2011 13:49

Heejjj

inatt sov evve och johanna häär!

igår va vi ute och drygade på stan haha, och så satt vi vid sofiakyrkan( :s ) typ en timme?...

cp!

och sen när vi kom hem stack vi ner i källarn och sjöng.. HAHHAHA ännu mer cp!

aa men sen skulle vi dygna... ee jo ja.. vi somnade dock 1 eller nåt såå vi va vakna en stund iaf ;)


Idag har jag och johanna fxat naglarna, och så har vi solat(solarie) och så har vi bestämt datum inför FALKENBERG :D vii åker den 23 juni och såå blir de fest på midsommar :D

längtar som faan!!

och så satsar vi på att bli bruna den veckan tjejer ;)))

såå det blir Jag ,Johanna, Evelina & kanske (antagligen) Moa :D

        för Er som bryr er så har mina naglar sett ut såhär några av gångerna :)

           

Av Ebbaa Ullsäter - 1 juni 2011 17:05

först dagens outfit då (HAHA)!!

  ee aa jag, mama och Jennie var i Gränna & på Visingsö idag

jag som hatar & åka båt..

här kommer massa bilder :)

                                                             

Ovido - Quiz & Flashcards