ebbaaullsater

Alla inlägg under juni 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 20 juni 2011 10:04

meen åå så bra att ja säger att jag ska lägga upp bilder på kvällen, så ba skiter jag i det... :/

hahha

              de regnade Inte Alls :)       <--- inte värd och visas.     smygbögen philip ;)    

nu borde min mobil komma :0

den skulle kommit för en månad sedan ! ;o

Av Ebbaa Ullsäter - 19 juni 2011 15:51

bilder från tältningen kommer sen ikväll det var inte så många :) och även bilder från släktkalaset som är typ om en timme.

vi ska fira mig och jennie.

så ja borde kanske börja göra mig iordning..?!

inte för att jag känner för det dock...

 

en Ful bild, varsegoda! :)

Av Ebbaa Ullsäter - 19 juni 2011 14:37

 

    vetifan varför ja tog detta...

       

kände för och skryta lite ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 18 juni 2011 18:14

ååå idag har jag åkt våran nya biiil :D

gul corvette aaaaaas goo!


en nu ska vi dra och tälta och grilla och sååånt :D hejdååå!!

bildern imon?! kanske

Av Ebbaa Ullsäter - 17 juni 2011 13:34

(tryck på den rutan där det står musik, såå kommer det "musik" )

Nuu har jag och mamma precis ätit sallad från Tortellini eller va de nu heter ;)
Vääääldigt bra frukost!!!! (a'


Tagga t imon! :D

Tälta tälta tälta!!

Och det ska regna, hur mysigt är inte det???! :D

                                                   

Av Ebbaa Ullsäter - 16 juni 2011 15:42

Ganskka många gamla mobilbilder :p : fast först från igår ;)

                  FET RÖV.. XD                             nu kommer både gamla och "nya" blandat HAHAH

                           det  är spegeln i STALLET! det är därför den är äcklig ..  :s                                                    "stor" pojke :')  (typ ett halvår..?..)     awwww, ralf första dan hos oss  :')                          

Av Ebbaa Ullsäter - 16 juni 2011 11:49

heeejj nu ska jag mamma och nova dra upp till stugan oo sola :)))))))))

haahhah


treeevligt!

Ovido - Quiz & Flashcards