ebbaaullsater

Alla inlägg under februari 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 1 februari 2012 19:30

Helt Klart , One Tree Hill 

ÄLSKAR de!

fast kollar inte på tv så mycket men jag har laddat ner alla 8 säsongerna från OTH  


haha så små :p

   

Av Ebbaa Ullsäter - 1 februari 2012 10:36

   

 

   

Av Ebbaa Ullsäter - 1 februari 2012 09:52

nu har jag precis kommit till skolan.. -.-

aa jag hade 2 hål (a) dock visste jag redan de.

för de sa dom förra gången och de andra har jag märkt själv ;)

yeyeyye byeyueyyeeeeeyeyeyueyyeyeyeyey(Y)

Av Ebbaa Ullsäter - 1 februari 2012 08:16

heej

ska gå t tandl nu , ska va där om 10 min "(

men har ba mjukis o en tröja på mig så sticker hem sen och byter om för måste ändå hämta min väska (jävligt stor!)

sen Ma & Svenska i skolan, SEN STALLET :D

huhu hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards