ebbaaullsater

Alla inlägg under februari 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 28 februari 2012 14:53

kom precis hem från stallet :)

hoppade idag!!

gick skitbra!!! hon börjar tycka de är kul :D

hon hoppar skitbra efter ett tag, de är jag som har sån ful hoppsits xd 

eftersom jag rider dressyr oftast så har jag övat på den mer och drf e den bättre ;)

dock var det bara 40 cm men andra gången jag hoppar henne så :)


ska hoppa på söndag också och då har jag hjälp med mig så då kan jag hoppa högre ;D

wiihihihihi Längtar !

 

HAHA inte högt men ändå :p


Av Ebbaa Ullsäter - 28 februari 2012 11:24

 

Av Ebbaa Ullsäter - 28 februari 2012 11:14

Är du..
Kille?     33.3 %
Tjej?     66.7 %
 

Totalt har 30 personer röstat.

Av Ebbaa Ullsäter - 27 februari 2012 21:09

Heeej

kom precis hem från stallet nu :)

har vart där i 4 timmar, lite fränt för o vara mig ;)


Men jag slutade 3 idag och så kom norea upp t skolan och så åkte vi ner t stan och så skulle jag t optikerna vid 20 i 5 så vi satt på Mc Donald's i typ 1 timme??

och sen skjutsade pappa oss till stallet efter optikern.

och så fixade vi Kinga och gick upp t de "nya" ridhuset, först red jag och shit vad fin hon var idag! sån lugnt gallop typ dressyrgallop!

sen så hoppade Norea upp, och så typ tjatade massa på henne xD

 

sen så hade Mia i stallet släppt ihop Kinga och tre andra hästar i ridhuset, Kinga och Dotcom hade blivit typ kära och Lille man eller vem de nu var typ stog för Kinga så att ingen skulle få komma nära henne xd

min lilla fis är poppis ;*

Av Ebbaa Ullsäter - 27 februari 2012 11:11

   

ska dra till bussen om typ en halvtimme så får väl sätta mig vid tv.n och kolla på sjunde himlen ts dess ;)  

yee

Av Ebbaa Ullsäter - 27 februari 2012 10:21

Godmorgon!

sitter och fixar mig nu!

taggar inte skolan...

vill bara till stallet!!!!!  

Av Ebbaa Ullsäter - 26 februari 2012 23:14

helvetes jävla fan :(((

jag bytte namn på bloggen så alla gillningar från face försvann :O :@


  

Av Ebbaa Ullsäter - 26 februari 2012 19:03


Ryttare:  

Häst:

 

Ovido - Quiz & Flashcards