ebbaaullsater

Alla inlägg under februari 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 7 februari 2012 19:50

i skolan idag så skulle vi göra en "crazy" frisyr..

eeh aa det gick som det gick (HAHA)

jag hjälpte typ inte ens till så.

sen så slutade vi 20 över 12

så drog hem och la mig i soffan med täcke och dunkade musik och sov typ, fast sen kom evve och aa, så vi tog en runda oo motionerade .. (a)


nu har hon åkt hem

så skall ta och kolla på typ tre avsnitt av One Tree Hill 

och sen kommer jag somna I Guess ;) 


   haha fyfan ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 7 februari 2012 07:15

Heeej , nu skall jag snart dra t skolan, får skjuts av mamma :j

kommer inte ihåg vad vi skulle göra idag..?! :p

åååh imon ska jag till stallet :D

 

Av Ebbaa Ullsäter - 6 februari 2012 20:30

heej precis när jag kom hem från skolan så fick jag sticka iväg igen till ica för o hämta nåt paket ju :

       

aaaaaawww linn kom och hälsade på idag :D        

 


     

det ser ut som en våffla, men de är en toast ;)


vart och kollat på stallplatserna på JFK idag, det verkar jättebra! och jag vill verkligen att hon ska stå där menmen...

Av Ebbaa Ullsäter - 5 februari 2012 21:19

myste lite   

   

gårkvällens(?) outfit (xD) , gick på bio med bästa vään!      

hej snuttan <3

(hon ser ut som en åsna på den bilden ju    

nytt schabrak      

Kunde inte bestämma mig (a)


red på ridbanan idag, tränade på att få rätt gallopp i högervarvet och sen ställde jag upp ett hinder :p

första gången vi hoppade ;) först slängde hon sig åt sidan och efter en stund vågade/ville hon hoppa på sidan (hade ett snett hinder, ett bomstöd och en bom) och sen i slutet så hoppade hon i mitten och riktigt fint tror jag :p

hehe men hon va duktig! 

Av Ebbaa Ullsäter - 3 februari 2012 18:00

     

min bästa vän 

ibland blir vi trötta på varann haha men efter några dagar utan varann blir man lite lessen o längtar efter sin andra halva ,världens BÄSTA vän 


Av Ebbaa Ullsäter - 3 februari 2012 17:34

             


det kom springandes en varg ;o


 

BUSE!!  
   

Av Ebbaa Ullsäter - 2 februari 2012 19:43

               

YOU make me Smile!    

igår så fotade mormor mig och kinga, haha första gången hon fotar med sån kamera så haha drf resultatet ;)

hihi idag så gick vi bara ut o gick en sväng men SNÖADE som faan!! :o

antagligen så var det bara där .. :s

Ovido - Quiz & Flashcards