ebbaaullsater

Alla inlägg under februari 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 19 februari 2012 21:23

min kusin är grym på cheerleading(hur de nu stavas) ;)


 


längtar till skolan imon faktist.. :s

men det är nog bara för att jag vill att det ska bli tisdag :D

ska väl snart ta och sova .. eller först måste jag äta :p


       

Av Ebbaa Ullsäter - 19 februari 2012 16:45


Jennie skjutsade mig till stallet idag och så hade hon med sig Nova, 

och när jag hade tatt in Kinga så blev det jävligt stökigt i stallet,

  • Magdalena hade precis kommit med sin nya häst.
  • Den nya hästen "skrek" som fan!
  • Dom 3 hästarna som var inne blev typ uppspelta eftersom det hade kommit en ny.
  • Katarinas(hon som äger stallet) mamma, mormor, 2 barn och hennes hund var i stallet
  • + Nova och Jennie

så jag orkade inte var där inne så slängde på Kinga tränset och stack ut, fast när jag hade hoppat upp så ville Nova också rida så Jennie fick gå och hämta hjälm och slänga upp henne ;)

   

HAHA vad snygg jag är :D  

Av Ebbaa Ullsäter - 18 februari 2012 17:21

vaknade typ vid 10 idag av att mamma försökte sjunga opera. Falskt!! haha

sen såå när jag satte in linserna så vart det lite krångel och dom typ krymplade ihop sig o de vart inte såå bekvämt :p


sen kom Jennie,Nikita och Nova. och sen kom Världens bästa vän 


nu sitter vi(evve) och kollar på hv-frölunda 

 

Av Ebbaa Ullsäter - 18 februari 2012 02:37

antar att jag borde sova nu??!

hoppas mamma är tyst imon för behöver sova!! ska sova hela dan! och sen tvinga hit bästis nr. 1  

 höhöhö 

gud vilket intressant inlägg ;)

 

Av Ebbaa Ullsäter - 17 februari 2012 23:58

Precis fixat en ny header ! 

Blev väl ganska bra..

vad tycker ni?


asså sitter i soffan och så innan såg jag i "ögonvrån" typ en människa och så kollade jag upp men så var det ingen där.. asså de här är både läskigt och kul på samma gång..?!


(vet att hon går bakom hand, ni behöver inte påpeka det :) )

 

Kinga 

Den bästa som finns, du gör mig glad stumpan.
DU gör det värt att gå upp på morgonen.

Världen Finaste!   

Av Ebbaa Ullsäter - 17 februari 2012 16:48

Heej!

vart på a6 idag med min syrra, nova och nikita.

Hittade inget dock eller letade inte precis heller.

sen drog jag och norea till stadsparken och fotade lite :)

   

Av Ebbaa Ullsäter - 16 februari 2012 23:30

kom hem typ halv 10 !? eller senare.. hah jag vet inte :p

vet inte ens varför vi hänger med på dedär? vi kollar inte ens på de, vi sitter och nördar med våra mobiler hehe.


TRÖÖÖÖÖÖÖTTT , kommer nog somna här i soffan och vakna vid typ 3 och parvla mig in t min säng. så blirä säkert :p

     

 

Ovido - Quiz & Flashcards