ebbaaullsater

Alla inlägg under februari 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 11 februari 2012 16:36

vart och kollat på stallet nu, det var.... långt, haha

det var riktigt långt.

med typ 20 boxar 

och dom går 2 och 2 i hagarna :S om det funkar annars får dom gå själva... vill ju inte att hon ska gå själv! eller de får hon inte för mig.


står fortfarande fast för att jag vill ha på Klämmestorp!!

Av Ebbaa Ullsäter - 11 februari 2012 11:03

ojojoj vart ju vaken med tuppen idag?! ;)

nemen vaknade typ 10 över 9 men somnade om fast sen kom nova och väckte mig 20 i 10, snorunge :*


fick mina linser igår och så hänge bästa vän med dit och så först fick vi gå in i ett litet rum så satte han in dom i mina ögon, oså tänkte jag ba, yees nu va de klart!

Men då skulle jag öva på och först ta ut dom (tog ca en halvtimme?xd)

sen sätta i dom igen(tog typ 20min?)

sen ta ut dom igen(då gick de snabbt)

och sen sätta i dom igen och sen fick jag gå hem :p

sen hemma när jag skulle ta ut dom så tog de 4 min hehe (a)


och nu på morgonen när jag satte i dom tog de typ 5 min :) fast vet inte om jag har satt den högra ut&in? xD

haha skulle nog kännt det va?!!


i eftermiddag ska vi åka och kolla på ett stall i rogberga, dock har jag ju egentligen redan bestämt mig men  aa ;)

 

ser ni? ;D

Av Ebbaa Ullsäter - 10 februari 2012 20:28

Ni (inte alla) som klagar på hur jag rider eller hur jag genomför mina ridövningar på Mitt sätt kan sluta med det!

för ni vet inte vad jag och "min häst har för problem! ni vet inte hur hon är och rida så lägg ner med och lägga er inte i något ni absolut inte vet något om!

tack!      dissar pessoabett!


 





,,.

Av Ebbaa Ullsäter - 9 februari 2012 18:29

 

Av Ebbaa Ullsäter - 9 februari 2012 17:44


             

begravning,

 

Av Ebbaa Ullsäter - 9 februari 2012 10:30



jesper jag och jennie, mina syskon <3  

jag jennie och Ozzie <3

Pappa och Ozzie<3    

OMG wtf vafan gör du pappa ? -.-'  

jag & Papi<3  

jag och nån präst :p  

Ozzie<3  

mamma jesper, jennie och jag  

min moster och min kusin malin  

jesper och farfar  

nån random bild men haha kolla vilken skillnad de är på chipspåsen och pepsiflaskan från va de e nu ;)  

mormor och jennie  

farmor  

pappa omg xD  

farbror :D  

jennie och jesper  

farmor lisa  

Begravning idag vid halv tre.. för farmor lisa   (gammelfarmor)   

Av Ebbaa Ullsäter - 7 februari 2012 19:59

   

Ovido - Quiz & Flashcards