ebbaaullsater

Alla inlägg under februari 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 16 februari 2012 20:29

HeeejSitter nu i typ kålgårdens idrottshall..?! Tråkigt haha! Hanna Tvingade med mig :pIdag har vi vart och fikat på Espesso house. Satt där typ en timme och snackade lite skit! Sen stack vi hem och chollade och sen stack vi hit ;) Så får väl ta och blogga när jag kommer hem :))

Av Ebbaa Ullsäter - 15 februari 2012 23:27

iiiiiiiiii ÖVERLYCKLIG iiiiiiii :DKINGA ❤❤❤

Av Ebbaa Ullsäter - 15 februari 2012 22:37

sitter och bläddrat upp och ner på face men läser inget utan bara glor på skärmen som en döing, tror min hjärna tog en powernap.


NU gjorde den de igen :O jag fastnar och bara glor rätt fram ...

hhaha bäst och ta och sova nu då väl.

imon ska jag gå och fika med hanna och snacka lite skit I GUESS ;)


Godnatt  

   

har jag ny klädstil eller?! ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 15 februari 2012 19:33

sluta vara sånna fegisar och skriv vilka nu är ist för o skriva anonymt ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 15 februari 2012 16:14

Haha fyfan vad jag har vart arg idag!


började med att när jag skulle ta ner Kingas träns så satt hennes andra träns fast i de så då fick jag damp på det,


och sen var ett martingal ihop knäppt runt ett annat martingal .. (damp igen)

sen så hade de tränset jag skulle ha inga tyglar

och jag pallade inte ta bort dom jag egentligen skulle ha från de andra tränset

så jag tog några andra sjukt gamla.

och när jag hade tränsat henne och skulle sätta fast tyglarna så var dom så stela så kunde inte få upp "knäppet" -.-''''''' ddaaamp!

och sen krånglade hon och vill inte stå still ... DAMP IGEN! ( och sen stog hon stilla)

 OMG vad har jag för problem egentligen?! xD PMS BARN på HÖG nivå!


äckelbilder på det med.

   

Av Ebbaa Ullsäter - 15 februari 2012 12:21

blev väckt av städerskorna imorse ändå :(

dom fattade inte tror jag.

 så har vart vaken sen 8

är skittrött!! "(


nu ska jag dra Min älskling   (kinga allså ^^)

ikväll ska mamma & pappa bestämma sig för om vi skall ha henne eller inte...

så får väl se om jag är Överlycklig eller ledsen ikväll..

 

     

kul att de ser ut som jag har bruna tights på mig...............

Ovido - Quiz & Flashcards