ebbaaullsater

Alla inlägg under mars 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 4 mars 2012 11:36

Tjingeling ;)

har precis duschat, nu sitter jag och typ gör ingenting, väntar på att klockan ska bli 1 så jag och Norea kan åka till stallet, skall ju fota lite om kameran inte är tjurig vill säga ;)

   

     

Av Ebbaa Ullsäter - 3 mars 2012 22:58

 
Av Ebbaa Ullsäter - 3 mars 2012 22:34

 
Av Ebbaa Ullsäter - 3 mars 2012 20:23


ser verkligen inte ut som mig?! ;o

sugen på och färga till den hårfärgen igen, eller vad tycker ni? :)          

Av Ebbaa Ullsäter - 3 mars 2012 15:57

heeej

har precis kommit hem från JFK, det var tävling där idag, helvete vad många som vägrade ut sig!

men grattis till er som fick rosett ;)

LA klassen C-ponny  tror jag ^^

 


jag och evve kom dit vid halv 2 eller nåt? och så skulle jag gå in till Kinga sen, men dom hade låst alla dörrar till de stallet så kom inte in t min häst :o MONGON!!!!

fast som tur var så hade jag låst upp en annan dörr fast den var på andra sidan så fick gå runt hela skiten! -.-'


igår så var jag och evve med Philip, Gustav, Patrik & Max :)

trevligt ;D


Vet inte vad jag ska göra idag?!

är Jävligt trött!! (a)

men ska kanske va med johanna och moa, eller nåt,,., får se vad jag pallar idag!..

   

Av Ebbaa Ullsäter - 2 mars 2012 09:13


 

haha orkar inte fredagar så tog min megastora tröja och ska sitta o sova hela engelskan ;))


gårdagens:

   
Ovido - Quiz & Flashcards