ebbaaullsater

Alla inlägg under mars 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 24 mars 2012 22:37

 
Av Ebbaa Ullsäter - 24 mars 2012 22:08

 


Brun/rosa ^^

blir samma imon för ska matcha med Pingis (kinga) ;D 

Av Ebbaa Ullsäter - 24 mars 2012 10:29

Heej!
jag vaknade typ vid 9 :/


Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så hon kan skjutsa mig till stallet,

ska byta till "sommartäcke" idag! skitgött!


 tror jag ska duscha henne idag om det inte är allt för mycket folk i stallet!

hon är rädd för vatten egentligen men vi har tränat på och gå in i spolspiltan och så har jag spolat vatten jämte henne så vi får se hur det går idag! ;)

sen går jag väl antagligen en sväng ute med henne i solen så hon torkar och sen rider vi nog ut en sväng.


igår så red vi mot järstorp och sen tillbaka, de va skitgött, asså varmt och så. men sen när det kom en lastbil så tänkte jag ba, faan hon kommer hoppa ner i diket!

och de va precis de hon gjorde när den körde förbi oss! även fast den saktade ner. 

men aa så sen va vi helt plötsligt nere i diket x)


jag stör mig sjukt mycket på alla bilar och motorcyklar som INTE saktar ner minsta lilla! dom bara gasar på, jävla idioter, hästen kan få för sig att göra nästan vad som även fast man har kontroll över den!


så SAKTA NER!


gårdagens:

   

Av Ebbaa Ullsäter - 23 mars 2012 09:15


SÖKER RÖDA TRETORN ADVANCE!!

om ni eller nån ni känner säljer sånna så vill jag fan köpa dom!!!

strl 39 i normalt skaft.


 

eller tretorn falsterbo gtx

 

jow

Av Ebbaa Ullsäter - 22 mars 2012 23:54

Inga bilder blev bra för ville inte ta med blixt när det var MASSA hästar i ridhuset.

Men filmade och håller på o lägga upp den nu men de komemr säkert bli som förra gången att det står att det blev fel vid uppladdningen, precis när den e klaar....

ajja nu vet ni att den e påväg iaf, om den inte kommer ikväll så kommer den upp imorgon!

Av Ebbaa Ullsäter - 22 mars 2012 18:09

   



och från i förrgår:  

Ovido - Quiz & Flashcards