ebbaaullsater

Alla inlägg under mars 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 22 mars 2012 18:05

haha fick en "godiebag" på Grazette idag :))

dehär var i:

   

och två "böcker" om permanent och färgning, och så fick vi en scarf men dom e så fula så mona fick den ^^

Av Ebbaa Ullsäter - 22 mars 2012 15:11

HeejNu sitter jag på bussen påväg hem från göteborg med klassen.Vi har vart på Grazette och typ lyssnat Massor när dom har snackat om sitt märke och sina produkter.. Långtråkig. Igår vilade lilla snutten, jag och mormor åkte bara upp en sväng och så släppte jag ut henne i en hage för det var så fint väder, jag stog och myste med henne först men sen gick hon ifrån mig så då gick jag och mormor och satte oss på en bänk, då stog Kinga och bara glodde efter oss hela tiden istället för och rulla sig och massa sånt kul ;) Aa hon vilade iaf för mamma har lektion idag och dom ska hoppa och kände i tisdags att hon var lite seg, så det blir roligare för Båda om hon är inte är trött ;)Ska fota sen så lägger upp bilder ikväll när vi kommer hem( runt 9) !:)

Av Ebbaa Ullsäter - 21 mars 2012 17:59


lagt till halsband, örhängen och/eller armband på vissa :)  

Av Ebbaa Ullsäter - 21 mars 2012 09:06

   

Av Ebbaa Ullsäter - 21 mars 2012 09:01


         

Av Ebbaa Ullsäter - 20 mars 2012 22:15

 

typ min nya stil! :p

Av Ebbaa Ullsäter - 20 mars 2012 17:49


det är mycket goare och äta ur påsen! 

de tycker ju vi med ;D  

big head! ;p  

de är bättre o överdriva än att de blir för lite ;)  

hon gick väldigt fint idag fast red bara typ markarbete för har ridit dressyr varje dag i en vecka typ, bortsett från i söndags när hoppningen gick skit :p


hon var typ jättetjurig på mig idag verkade det som :(

eller bara när jag gjorde iordning henne innan jag red och sen efter var hon jättesnäll.

hon kanske trodde att jag var tjurig ^^

     

Ovido - Quiz & Flashcards