ebbaaullsater

Alla inlägg under mars 2012

Av Ebbaa Ullsäter - 6 mars 2012 18:34

sträck på diiig !!

                  

Av Ebbaa Ullsäter - 6 mars 2012 17:51


kommit hem från stallet nu, så ska ta och lägga in bilderna på datorn och redigera dom sen så kommer dom upp här så snabbt som möjligt :)

Av Ebbaa Ullsäter - 6 mars 2012 13:26

Heeejsaan

kom precis hem från skolan tyyp, sitter o kollar på tv och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka t stallet.....

hon ska rida så antar att jag kommer fota?!..


Måste dra till hööks imon och köpa schabrak och lindor.

har inte bestämt färg än, men det lutar åt gul, 

       

eller vad tycker ni?! :)

både den gula och den oranga färgen är starkare i verkligeheten.

Av Ebbaa Ullsäter - 5 mars 2012 21:13


  blev lite fel med effekterna i slutet..

fu

Av Ebbaa Ullsäter - 4 mars 2012 18:22

TvärSTOPP!!

 

de högsta vi har hoppat, 65 cm:

        

Av Ebbaa Ullsäter - 4 mars 2012 14:15



Tatt med mig kameran och sitter nu och tar kort på tävlingen i stallet,  hoppas på att några bilder blir bra iaf!

Blir sjuuuukt sugen på och tävla när jag ser alla andra som gör det nu..


Men det blir inte än på ett tag,

för för det första så är Kinga verkligen Inte i nån tävlingsform

och för det andra så har både hon och Jag mycket att arbete på inom hoppningen,

så kommer inte bli någon tävling förrens jag känner att vi förstår varandra

och att jag vet att hon inte kommer vara död efter 3 hinder ;) ^^

Ovido - Quiz & Flashcards