ebbaaullsater

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 2 december 2011 21:02

red kingis på typ grusvägen, för det var vatten på ridbanan och då får vi inte rida där :s(!!!)

och de va mörkt och evve suger på och ta kort sååå... men det blev massa ändå och på mig o nova :))

                                                       

asså hahajag fick nåt minidampryck xd

 

Av Ebbaa Ullsäter - 2 december 2011 07:33

heej , kom t skolan för en stund sen .. 55 min för tidigt "(

HAHA så nu sitter jag och väntar på mina mongon 

aa pappa skjutsade mig iaf idag! och så när jag skulle hoppa ur bilen (verkligen hoppa den är ganska hög haha) aa så upptäckte jag när jag va i luften att det var en stor vattenpöl precis neranför så fick hoppa en skutt i luften , och så hade jag glömt att jag hade mobilen i knät så tappade den rätt i vattenpölen -.-' NÄSTAN :P som tur var hade jag headsetet i så den åkte inte i vattnet utan den hängde precis över ;)

tuuuuur har jag!!


          

Ovido - Quiz & Flashcards