ebbaaullsater

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 30 december 2011 21:24

 

Hade lite tråkigt :) så passade på och göra ett collage (:

Av Ebbaa Ullsäter - 30 december 2011 19:16

   

längst upp är ridkläder, därför dom vart mest inslängda innan ;)


Va och handlade med pappa innan och så hade vi med oss nova och så låg cidern under vagnen och sen när vi kom hem bar jag in den o han ba, vem är all den till? vet mamma de? har mamma godkänt det? hahahaha lilla pappa :D


köpte ett par mjuka/tjocka tights(?!) idag oo hårinpackning och glansspray.

typ sånna.. fast vita  

Av Ebbaa Ullsäter - 30 december 2011 10:54

eftersom mina jeans bara är intryckta i garderoben så kände jag att jag vart tvungen o vika dom o sen räknade jag dom, hade 12 stycken! shit... dock bara 7 som jag använder.. hehe (a'

nu är 1 hylla "rensad"/fin ;) hehe såhär:

 

fel håll haha ..

får ta rester sen i eftermiddag när jag kommer hem,

ska till a6 med jennie sen vid halv 12, hon ska köpa dricka t mig o evve, och jag ska köpa parfym och så va de nåt mer... men kommer inte ihåg .. "(JUSTE! glansspray

får skriva upp de på min "remember the milk" app på mobilen ;D

Ovido - Quiz & Flashcards