ebbaaullsater

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 21 december 2011 23:14

 

Av Ebbaa Ullsäter - 21 december 2011 19:03

dagens:  

aw mina fina pepparkakor från idag :')




Vi hade typ pysseldag idag .., ganska tråkigt, och så gjorde jag min Svenskaredovisning också!

det gick ganska bra, de va bara jag och engla så de va lugnt, hatar o snacka inför klassen!!


sen så kom mormor och hämtade mig i skolan och så skjutsade hon mig till stallet och så stannade hon och väntade ts jag blev klar så skjutsade hon hem mig med.


Kinga var duktig idag!

blev dressyrpass på banan, med galoppfattningar från skritt

och galoppombyte, de grejade hon gallant två gånger hehe ;)

men mitt fel med för jag va inte lugn och då blev de som de blev huhu...

men två fina byten iaf! de är jag nöjd med ! :)

nu ska jag och mamma gå och köpa mat tror jag 

hihi hejdå :)

Ovido - Quiz & Flashcards