ebbaaullsater

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 8 december 2011 18:47

Min dag :

  • vaknade
  • sminkade mig
  • plattade/fixade håret
  • bytte kläder
  • borstade tänderna
  • tog på mig ytterkläderna
  • sprang tbaka t mitt rum för och hämta headsetet
  • gick t bussen
  • kom t skolan
  • snackade med Stephanie, Hanna och Johanna
  • målade fiskdammen
  • hade rast, åt på Mc Donald's
  • gick till Coop
  • målade fiskdammen
  • slutade
  • åkte t stallet
  • skulle tända på ridbanan men knappen var fastfrusen
  • en tand kom och snackade med mig
  • fick damp på kärringen.
  • fixade Kinga
  • red dressyr på banan
  • åkte hem
  • tog på mig min one piece
  • åt bullar

så haha :D

de blev lång men jaja :))

kinga idag:

     

haha så söta är dom, finaste Paret!! ;*                 





















Ovido - Quiz & Flashcards