ebbaaullsater

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 18 december 2011 23:27

Hejsan ;)
Idag har Ebba sovit hos mig (Y)
Jaopp sen ska hon dra till stallet och jag kanske ska till A6 :)
Inte så mycket mer att skriva ? Hm... 
Juste hon ska duscha med ! Jaja 
Thohej! :)

Av Ebbaa Ullsäter - 18 december 2011 23:18

inte bloggat idag märkte jag ;)

så får väl slänga in ett inlägg!!

plus att jag ska lägga in min kusins gästboksinlägg,


åkte t stallet vid 4 kanske?! och så red jag i mörkret, det va kul för hon vart skitpigg, när jag travade så fick hon för sig o få nåt busryck så hon började galoppera och Bockade som ett AS! haha skitkul!


sen hem, duschade, började fixa ny "design" till bloggen, dock blev de ju inte så bra så ska be nån fixa en fin header till mig :') hon som gjorde den förra va bra tycker jag!


först hade jag tänkt och ha den här coola:  ;)

 

men blev inte så hehe ;*

ajja nu skall jag sova godnatt puss & kram   

Ovido - Quiz & Flashcards