ebbaaullsater

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 14 december 2011 22:15

   

Av Ebbaa Ullsäter - 14 december 2011 21:13

1000 bilder från idag då:

haha hulda! så jävla hög är hon!!

                 

haha frisyren! xD hjälmfrisyr + att jag hade de tuperat innan jag tog ner de så xD    


vadå diss "(        

haha palla hålla i telefonen ;)                  

Av Ebbaa Ullsäter - 14 december 2011 13:45

        

  nu har jag rast mitt i svenskan, slutar 3 och sen drar jag och Norea till stallet :)

 får se vad Kinga känner för idag, egentligen skulle jag vilja köra ett redigt dressyrpass, men tror det står vatten på banan så ingen idé och hoppas på att de blir de ..

får ta och testa och hoppa nån dag med, egentligen gillar hon inte och hoppa har jag hört , men eftersom vi inte har provat så får jag väl märka de då ;)

Av Ebbaa Ullsäter - 14 december 2011 10:44

       

  kommer aldrig glömma dig världens finaste  

Ovido - Quiz & Flashcards