ebbaaullsater

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 5 december 2011 20:36

haha snuttan  

bara vart med mig i 4 dagar och börjar redan bete sig och gå som mig :')

hihihih så söt är hon fisen          

  i skolan idag så tränade vi på att typ blondera med folie och ta ut slingor? haha jag vetifan vad de va.

  Imorgon slutar vi 11 och då ska jag handla julklappar med Hanna :)
 och sen är det doktorn som gäller .. "( onödigt. blir det blodprov igen så säger jag byebye! 

Av Ebbaa Ullsäter - 5 december 2011 08:31

hahaha asså mamma har anställt nån städfirma, så satt ja inne på mitt rum och så hörde jag massa ljud som lät som rumpnissarna xd

men de va 3 kineser eller nåt sånt xD

AA SÅ NU VA JAG TVUNGEN och gå upp 2 timmar för tidigt! ZZzz!!

och så måste jag hålla mig undan, men det är inte så lätt för dom är ju överallt HAHA

men jag är iaf i mammas och pappas walkincloset HAHA :p


och så innan rullade jag upp rullgardinen, hmm och blev i chock, stog där och glodde som en jävla zoombi och blev inte glad, jävla snö.....

aja nu ska jag fixa mig och så... ska jag sitta och ägga på mitt rum i...... 3 timmar -.-

japp kul liv japp japp

hejdå haha ;*

Ovido - Quiz & Flashcards