ebbaaullsater

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 17 december 2011 17:37

var och röntgade huvvet innan, och då sade hon ba: jag ska sticka dig i armen

ja ba: nej det får du inte!

och så höll jag på och sade emot och så tog dom massa bilder, och sen hämtade hon mamma och så blev jag skitlack på mamma för hon höll på och tvinga mig o ta sån kontrastvätska, men iaf så tog ja den och sen tog dom massa mer bilder .. -.-

och sen köpte vi mat och drog hem och sen drog jag till norea och nu sitter jag och kollar när dom pyntar granen och dunkar julmusik HAHA!


fin rock jag fick ha på mig (aaaaa)

       

aja nu ska vi mysa puss ;*

Av Ebbaa Ullsäter - 17 december 2011 12:21

ska åka till ryhov nu och till doktorn.

har blitt 1 gång i månaden nu.. :(

aja hejdå puss

Av Ebbaa Ullsäter - 17 december 2011 12:04

svar på kommentarer:

vilka fina bilder =) du har en jätte fin blogg /karja

svar: aw tack! du med!


Hej Ebba :-) Jag har läst din blogg ett tag nu och gillar den verkligen! Jag hittade den via google för ett tag sedan och sedan dess läser jag den så ofta jag kan :-) Det är spännande att titta in då och då för att se om du skrivit något nytt, jag kommer fortsätta följa den! :-)

haha, tror jag dör av skratt av din lilla seriestrip där :-D /sin

svar: haha tack vad kul! :)


haha SNYGGA* dator hahaa /norea

svar: haha jag vet (a)


Så hemskt...:-(<3 /claudia

svar: ja! :(


haru färgat dina ögonbryn eller har du så mörka? :) /f

svar: jag har inte färgat dom :) 






var det den hos Mia eller någon annan ? :D <3 /norea

svar: En annan :)<3




Fin blogg! :) alexandra

svar: Tack! du med!



Ovido - Quiz & Flashcards