ebbaaullsater

Alla inlägg den 27 december 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 27 december 2011 19:26

dehär köpte jag då idag :) gjorde av med 1000 spänn !                   

julklapp av mormor:

 

Efter stan drog vi hem och spelade guitar hero :j

skitlängesen :D

nu sitter vi hemma hos norea med varsin dator + peter som sitter med sin dator och kollar på trav >.<

hehe vi ska äta VÄRLDENS GODAST MAT ;O

kyckling o pasta tjoffs i ugnen AS GOTT!!!!!!

hihi hejdå ;*

Av Ebbaa Ullsäter - 27 december 2011 11:51

Nu ska jag och Norea snart dra ner t stan, jag ska göra slut på alla mina julklappspengar ;) (skämt osidå)

så behöver någon som kan bära alla kassar! nån frivillig?! :)


hih

ralph kom imorse typ vid 7 tror jag? jag sov och orkade inte kolla på klockan, men han hoppade upp i min säng o ville busa, men SOM OM jag ville de då? ne


men han somnade iaf haha han låg intryckt i min nacke haha SÖTBOLL ;*

Av Ebbaa Ullsäter - 27 december 2011 11:49

 
Av Ebbaa Ullsäter - 27 december 2011 11:46


före:       

efter:

 

Ovido - Quiz & Flashcards