ebbaaullsater

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 12 december 2011 16:43

igår galopperade jag upp för en backe, haha och så höll jag henne åt sidan för det va is i mitten, men hon envisades att dra mot isen , och när hon insåg att hon sprang på isen så slängde hon sig åt sidan ner i ett dike xD

hahahah KNASHÄST 

trodde vi skulle gå omkull men hon håll sig uppe och fortsatte galoppera i diket haha xd


hmm onödig skoldag idag..

kom t skolan vid 12 och sen städade vi och sen slutade, så va i skolan en halvtimme bara!.

och mamma ba, men du hade ju kunnat va hemma istället för och gå till skolan..-.-


aja efter skolan drog jag och hanna t stan 

gjorde av med sisådär 700 kanske?! haha (a'

  o tre sånna troser i rosa, röd och svart :)

och svart strumpbyxer typ, fast som lyser igenom lite , hmm aa  

Av Ebbaa Ullsäter - 12 december 2011 11:27

     

red kinga igår en lång sväng!

typ 1.5 timme?!
så bra är jag som lyckas blunda på båda korten "( 

nu måste jag sticka t skolan byyye!

Ovido - Quiz & Flashcards