ebbaaullsater

Alla inlägg under december 2011

Av Ebbaa Ullsäter - 27 december 2011 11:49

 
Av Ebbaa Ullsäter - 27 december 2011 11:46


före:       

efter:

 

Av Ebbaa Ullsäter - 26 december 2011 12:33

Blev medtvingad t martin igår.. fast sen tvingade vi med evve hem t mig och så kollade vi på film, the grudge 3, Nicke vart ju rädd iaf! sen sov eve och nicke här, dock så vågade inte han somna för han trodde det vart nån under sängen :S och utanför min dörr... OMG

sen blev det skitvarmt så jag öppnade fönstret men sen blev det kallt haha så gick och hämtade en filt, 

och så hittade jag pappa sovandes i fotöljen, fast han vaknade när jag gick in i vardagsrummet och sen gick han t badrummet och så sa han Gonatt! ja ba vafan e klockan , så va den 05.04, haha mongolidpapi


Nu ska jag strax dra med mormor till charlies och byta mina ridbyxer och prova tretorn stövlar :)

det blir RÖDA! skitsnygga!

   Och så ska jag t stallet efter det :)

hihi hejdå ;*

Av Ebbaa Ullsäter - 25 december 2011 23:34

rosen jag lade på morfars grav för ett tag sen :D FIIIIN & FRUSEN          

påväg hem från stallet var det en bilolycka "(

Av Ebbaa Ullsäter - 25 december 2011 20:33

Heeej Åkte t stallet vid ett och red en sväng med Therese ttog typ en och en halvtimme , och när vi va typ mellan två fält drog kinga iväg som fan! Och jag fick inte stopp på henne aa så fick låta henne springa ts hon blev trött!

Av Ebbaa Ullsäter - 24 december 2011 11:29

vilka gulliga vänner :')

haha ;)

 

Av Ebbaa Ullsäter - 24 december 2011 09:43

heej!
igår va jag barnvakt..

och så va vi ute och gick och så fick jag sällskap av min kusin, väldigt bra eftersom vi behövde snacka jao ;)


Idag är det Påskafton!

Känns Inte som det etersom det är snö över hela jävla stan!
Vi skall fira hos min moster, om man nu kan ta sig fram i detta väder..

Sen ikväll skall jag åka vidare till mina kusiner och alla dom på pappas sida :)


Fick världens största påskstrumpa idag!!?      

Nu skall jag ta och duscha och sen göra mig iordning.. 

orkar inte! "(

men jaja hejdå ;*

Av Ebbaa Ullsäter - 22 december 2011 23:25

 

Ovido - Quiz & Flashcards